translation

dinsdag 4 april 2017

Event " art Specially for you " 2017 !!!

Wat was het weer een prachtig Event, bedankt lieve Angela en alle lieve medewerkers van jou, jullie hebben  er weer een echt feestje voor ons van gemaakt,  ik heb weer heel erg genoten  van al het moois dat er te zien was, van alle workshops en van al  de  ontmoeting met sommige van mijn blog vriendinnen  , anderen heb ik  spijtig genoeg weer gemist , maar het was weer zalig eens onder mensen te vertoeven met dezelfde hobby en dezelfde interesse, mensen met een warm hart, die mij echt een fantastisch gevoel gaven ,  lieve mensen hartelijk dank hiervoor!! En zoals steeds hebben we ons ook dit jaar weer eens ferm laten gaan, ik moet bekennen " ik ben verslaafd "  ja echt verslaafd, en ik geniet er met volle tuigen van,  soms vraag ik me zelfs af , wanneer ga ik al die spullen nog gebruiken ?  en zoals elk jaar ben ik er nu van overtuigd dat ik het volgend jaar toch maar een keertje ga thuis blijven om mijn verslaving te onderdrukken , herkenbaar?? We zien nog wel!!


Maar daar ik dus toch geweest ben  : ziehier de buit!!

en ja  ik heb ook dit jaar weer een paar nieuwe stempeltjes gekocht!! ( ik heb me weer eens laten meeslepen met cute!!)

en ja ik moest ook nog wat materiaal hebben !!

super leuke workshops heb ik gedaan, en ja natuurlijk kan ik nog veel bijleren!!

en veel geschenken gekregen , das toch goed meegenomen , niet??







En dit was het weer voor dit jaar, ik heb mijn man wel moeten beloven om dit jaar niets meer te kopen ,  en ja ik heb beloofd om mijn best te doen, meer kan een mens toch niet beloven!! >IK doe altijd mijn best, goed toch?

Zo ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie buit en naar het resultaat  dat hier uit voort vloeit , heel veel stempel en freubel plezier zou ik zeggen en nogmaals bedankt voor dit reuze gezellig EVENT!!

Groetjes
Maria

15 opmerkingen:

  1. Haha, zo herkenbaar! Ben blij dat ik pas voor het Stempelmekka weer ga nadenken of ik nog ergens naar toe ga; heb ook zo veel nieuw moois waar ik voorlopig mee kan spelen terug naar huis genomen... Het was weer heerlijk je te zien! En ga mijn best doen om in augustus de "date" met z'n 4-en rond te "breien"! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe spullen! Ik zie alleen maar dingen die een stempelaar echt 'nodig' heeft :). Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das waar Godelieve!! das zoals kleren (vroeger) ik had nooit iets voor aan te doen (kast vol) nu heb ik dat met stempels , heb niets meer om mooie kaarten mee te maken!! (haha)

      Groetjes
      Maria

      Verwijderen
  3. Wat een boel spullen, jij hebt je lekker uitgeleefd! Daar kan je voorlopig mee vooruit. Ik was er ook, maar dan zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spijtig dat we elkaar niet gezien hebben ik was er zaterdag en zondag, maar in het echt zie je der altijd toch nog iets anders uit dan op foto, daarom is het steeds moeilijk om elkaar te herkennen niet!? en ja ik heb me weer eens laten gaan, veel te veel gekocht zit me nu al af te vragen wanneer en hoe ik dat ga verwerken, in de zomer gaan we veel fietsen en heb ik weinig tijd voor stempelen , heb ik ook weer meer sociale verplichtingen ( ook leuk hoor) maar hier heb ik echt niet aangedacht op de moment dat ik mij liet gaan!!

      Verwijderen
  4. Overwhelming! Fantastic goodies and cards from the workshops !
    Two of my best internetfriends from Germany were there as well and loved it again! Maybe once I will manage to visit as well.. but it is very far away and I think it would be very expensive for me...lol.. the trip - the hotel and the much things I would buy....

    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Boaaah, das ist ja eine Menge schöner Dinge.
    Du hast bestimmt viel erlebt und gesehen...beneidenswert :-)
    Viele Spaß damit und ich bin schon gespannt auf deine neuen Ergebnisse.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat is een buit om 'u' tegen te zeggen Maria :)
    Ik zie veel leuks: PaperArtsy stempels, Dina Wakley stempels en de Scribble Sticks. Tof allemaal! Leuk dat je de bloemen van Godelieve ook op de kop kon tikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na die Beute hat sich echt gelohnt. Viele schöne Sachen hast du gekauft und bekommen. Ich war auch dort. Schade, dass wir uns nicht über den Weg gelaufen sind, bzw. nicht erkannt haben ;)
    Liebe Grüße Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed geshopt Maria ! Veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beloof ik mijzelf ook altijd en dan zegt mijn man vaak. Je vind die ene stempel zo leuk, koop hem dan nu ben je hier. Zo komen er in de loop van het jaar altijd toch nog stempels bij.
    Succes met je aanwinsten ze zien er goed en mooi uit. Ik ben benieuwd en kijk uit naar de resultaten.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een buit! Daar kun je nog veel uurtjes mee bezig zijn Maria! Spijtig dat ik je niet ben tegengekomen, ik was er zaterdag, maar ja er is dan ook zoveel volk.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, ha, héél herkenbaar, die gedachten van "misschien volgend jaar niet..." en "nu niets meer kopen..." Het is een "verslaving" hé ! :o) Maar je hebt weer een prachtige "buit", ben al benieuwd naar je creaties ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW ! I see a lot of very nice things :) Glad you had a good time. I wish I could have been there. Talk soon xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Maria,
    heel herkenbaar hihiohi, maar toch, wat is het fijn om een hobby te hebben nietwaar? Geniet er maar van!
    Hele mooie spulletjes heb je gekocht, ben benieuwd wat je er mee gaat maken!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen