translation

zondag 3 september 2017

Eerste Kerstkaart van 2017 van mij althans!!

Hier gebruikte ik de stempel van creative Expressions Woodware clear stamp set "reindeer Bells"
 de achtergrond werd gemaakt met distress oxide , evenals de lijfjes van de rendieren, eerst kleur je het papier en daarna stempel je de rendieren , knipt ze uit en plakt ze om de juiste plaats op je achtergrond!!

Van een neef van mijn man kreeg ik mooi goud papier , zodat ik mijn kaarten van een mooi randje kan voorzien!! Zien de herten er niet gelukkig uit nu het bijna kerstmis wordt!?

Fijne najaarstijd nog aan iedereen die mijn blog wil bezoeken en geniet van elk mooi moment!!
Groetjes
Maria

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Zo`n leuke voorstelling. Ik word er ook vrolijk van. Complimenten over de achtergrond. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful ! I love all about this amazing card! The colours are fantastic - love the cute deer -couple for christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Its a beautiful Christmas card, the gold layers are lovely as well.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fantastic card Maria, I love the stamp and the colours you've used.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty Maria. The deer are so cute and the background you prepared for them is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The deer look as though they are using their noses to play with the baubles in the trees, a lovely design Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat die herten lijken te glimlachen; ze zijn zo leuk en anders...en komen zo mooi uit op de manier waarop jij die achtergrond hebt gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtige kaart!! De herten lijken inderdaad helemaal happy kijkend naar die mooie kerstversiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely card with those happy looking deer, and well done having made a start with your Christmas cards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Maria! En die herten zijn zo leuk!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW WOW WOW eine traumhaft schöne Weihnachtskarte, liebe Maria.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These reindeer are really cute Mary and love the hanging baubles and pretty snowflakes in the background, and the oxide ink colours you have used are perfect. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, this is magical - the colours are so beautiful, and the golden border really adds a touch of glamour - I love those deer!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen